badania kwestionariuszowe

Oferta skierowana jest do klubów sportowych oraz firm chcących zaangażować się w sponsoring sportowy.

badania online

Propozycja badania opiera się na mało popularnych i rzadko kiedy realizowanych pomiarach. To wyjście poza dotychczas najczęściej stosowany wskaźnik efektywności sponsoringu, jakim jest ekwiwalent reklamowy. Udział w projekcie umożliwia regularne monitorowanie efektów firmy osiąganych dzięki inwestycji w sponsoring.

Sponsoring jest formą komunikacji marketingowej i bez wątpienia wpływa na postrzeganie marki sponsora.

Rozwijanie i utrzymywanie zdrowych sponsoringowych relacji wymaga, by oba zaangażowane podmioty (sponsor i sponsorowany) uzyskiwały namacalne korzyści podjętej decyzji. Łatwo jest zauważyć, w jaki sposób zyskuje sponsorowany podmiot. Znacznie trudniej natomiast dostrzec profity z perspektywy sponsora. Dlatego tak ważne jest zrozumienie efektów osiąganych przez firmę angażującą się w tę formę promocji!

Do najbardziej powszechnych efektów sponsoringu należą budowanie świadomości oraz wizerunku marki.

Gdzie szukamy efektów osiąganych przez firmę sponsorską?

kwestionariusze online

W MARCE SPONSORA

 

-świadomość marki

 

-wizerunek marki

 

-stosunek do marki/ preferencje

 

-przywiązanie do marki

 

-intencja zakupu marki sponsora

Zdiagnozowanie rezultatów osiąganych przez firmę sponsorską, czyli określenie zmian w obszarze wartości marki sponsora BRAND EQUITY:
-zmian w zakresie świadomości marki sponsora,
-zmian w zakresie wizerunku marki sponsora,
-zmian w zakresie intencji zakupu marki / produktów sponsora.

Co jest efektem

udziału w naszym projekcie badawczym?

Zobacz jakie to proste. 

Sprawdź jak badamy!

Najpierw wizerunek podmiotu,

który chcemy sponsorować

W związku z transferem skojarzeń ze sponsorowanego podmiotu na sponsorującego, warto poznać asocjacje przypisywane klubowi, w który chcemy zainwestować.

kwestionariusze online

1

 

2

 

Następnie świadomość sponsorów

Świadomość badamy na dwa sposoby:

(1) wpierw świadomość niewspomagana,

(2) następnie świadomość wspomagana.

3

 

4

 

 

oraz wizerunek marki sponsora, jaki mają fani sponsorowanego podmiotu.

Wizerunek można badać na wiele sposobów. Poniżej zaprezentowano badanie wizerunku firmy w dwóch obszarach: (1) corporate ability oraz (2) social responsibility.

badania kwestionariuszowe

Badania

efektywności

 sponsoringu

Oferta skierowana jest do klubów sportowych oraz firm chcących zaangażować się

w sponsoring sportowy.

Rozwijanie i utrzymywanie zdrowych sponsoringowych relacji wymaga, by oba zaangażowane podmioty (sponsor i sponsorowany) uzyskiwały namacalne korzyści podjętej decyzji. Łatwo jest zauważyć, w jaki sposób zyskuje sponsorowany podmiot. Znacznie trudniej natomiast dostrzec profity z perspektywy sponsora. Dlatego tak ważne jest zrozumienie efektów osiąganych przez firmę angażującą się w tę formę promocji!

W związku z transferem skojarzeń ze sponsorowanego podmiotu na sponsorującego,

warto poznać asocjacje przypisywane klubowi, w który chcemy zainwestować.

Propozycja badania opiera się na mało popularnych i rzadko kiedy realizowanych pomiarach. To wyjście poza dotychczas najczęściej stosowany wskaźnik efektywności sponsoringu, jakim jest ekwiwalent reklamowy.

Udział w projekcie umożliwia regularne monitorowanie efektów firmy osiąganych dzięki inwestycji w sponsoring.

Rozwijanie i utrzymywanie zdrowych sponsoringowych relacji wymaga, by oba zaangażowane podmioty (sponsor i sponsorowany) uzyskiwały namacalne korzyści podjętej decyzji. Łatwo jest zauważyć, w jaki sposób zyskuje sponsorowany podmiot. Znacznie trudniej natomiast dostrzec profity z perspektywy sponsora. Dlatego tak ważne jest zrozumienie efektów osiąganych przez firmę angażującą się w tę formę promocji!

Designed by Pracownia dla Rozwoju Spółka z o.o.

Pracownia dla Rozwoju Spółka z o.o.

NIP: 779-244-15-44  KRS: 0000612041
Bank Zachodni WBK S.A.

45 1090 1346 0000 0001 3249 7320

 

adres do korespondencji:

60-159 Poznań, ul. Galileusza 12A m. 16

mail: kontakt@pracowniadlarozwoju.pl 

tel. 535 808 077

Badania marketingowe Poznań, Agencja badawcza Poznań
wiadomość:
e-mail:
telefon do kontaktu:
Wyślij
Wyślij
Formularz został wysłany - dziękujemy.
Proszę wypełnić wszystkie wymagane pola!

 kontakt

Wysyłając tę wiadomość zgadzasz się na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych w związku z wysłaniem zapytania przez formularz kontaktowy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do poprawnego przetworzenia zapytania. Zostałeś poinformowany, iż przysługuje Ci prawo dostępu do swoich danych, ich poprawiania, lub żądania zaprzestania ich przetwarzania. Administratorem danych osobowych jest PRACOWNIA DLA ROZWOJU Sp. z o.o.

Agencja badawcza Poznań, badania marketingowe Poznań, badania Poznań